Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Σε οτι και να κανεις η πρωτη εμπειρια ειναι αυτη που σου μενει και την θυμασαι για παντα..Ετσι και την πρωτη φορα που εκανα γυμνισμο δεν θα την ξεχασω ποτε.

Εκανα διακοπες σε ενα απο τα ποιο ομορφα και ενδιαφεροντα ελληνικα νησια,την λεσβο.Συγκεκριμενα εμενα στον μολυβο και το ξενοδοχειο μου ηταν κοντα στην παραλια εφταλου.Η παραλια ειναι πανεμορφη, με βοτσαλο ενω η θαλασσα πεντακαθαρη αλλα πολυ πολυ κρυα οπως και οι περισοτερες του νησιου.

Η παραλια αποτελειται απο πεντε μικρους κολπους,εγω οταν την πρωτοεπισκεφτηκα πηγα στον πρωτο κολπο και ουτε ειχα ιδεα οτι υπαρχουν γυμνιστες παρακατω μιας και μεχρι τοτε δεν ενδιαφερομουν καν για το "αθλημα'.Μετα απο κανα δυο επισκεψεις μου στην παραλια και μια μερα οπου στο πρωτο κομματι ειχε πολυ κοσμο αποφασισα να παω λιγο πιο κατω,στον δευτερο κολπο ηταν παλι ντυμενοι αλλα ειχε αν θυμαμαι κατι σκουπιδια πεταμενα,σπαστηκα και προχωρησα παρακατω.
Για να πας στον τριτο κολπο επρεπε να μπεις λιγο στην θαλασσα και να περπατησεις,ε ετσι και εκανα,προχωροντας ειχα σκυμενο το κεφαλι στο νερο μιας και ειχε κατι μεγαλες πετρες και επρεπε να προσεχεις που πατας,οταν σηκωσα το κεφαλι βλεπω ενα ζευγαρι να εναι ξαπλωμενοι γυμνοι στην ακροθαλασσια,κομπλαρω με το που τους βλεπω και προχωραω παρακατω οπου και διαπιστωσα οτι ολη παραλια ηταν γυμνιστες.Προχωραω στον επομενο κολπο και εκει τα ιδια,ειχα ξαναδει γυμνιστες σε παραλια αλλα οχι τοσο πολλους και απο τοσο κοντινη αποσταση.
Εκεινη την στιγμη πηρα την αποφαση μιας και ειχα περπατησει και πολυ να αραξω εκει και αφου το αποφασισα επρεπε να προσαρμοστω στα δεδομενα τις παραλιας,δηλαδη να μεινω γυμνος.Οταν εφτασε η στιγμη να βγαλω το μαγιο η καρδια μου χτυπουσε πολυ δυνατα,μια βουτια στα κρυα νερα τις θαλασσας και σε λιγο το ειχα ξεχασει οτι δεν φορουσα μαγιο.
Ε αυτο ηταν απο τοτε μου εμεινε ,η αισθηση.... μοναδικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου